Friday, January 24, 2014

BİR KASE LEZZET 2 YAŞINDA





NİCE SENELERE BİR KASE LEZZET

YAŞ PASTA

ÇİLEKLİ YAŞ PASTA

bir kase lezzet 2 yasinda 1



HAYIRLI GÜNLER GÜZEL ANTALYAM'DAN:)))

Nasılsınız canlar. Mutlumuyum evet sizlerle olmaktan mutluyum. Kendime bu soruyu çok sorar oldum neden diyeceksiniz. Sizlerle olmanın sonu varmı acaba? Kendime bırakırsam ne hissederim diye sık soru sorar oldum.Bu günlerde sık tarif girmek için kendimle mücadele etmekteyim. Sizlerle olmadığım zaman tarifte giremedim deyip üzülüyorum, heyecanla tarif girmeyi bekliyorum vakit kolluyorum.


Şu anda işlerim çok ama illa girmem lazım deyip oturdum netin başına


Bu nasıl bir duygu anlatamam sizlere:)))


Evet 2 sene dolu dolu geçti acısıyla tatlısıyla. Rabbim sağlıktan sıhhatten huzurdan hepimizi ayırmasın. Ne günler geçirdim beni yalnız bırakmayan canlara teşekkür ederim. 2 sene içinde 180 tarif girmişim maşallah diyorum.Her gün tarif giremem çünki benimde sorumluluklarım var, faaliyetlerim okulum var.


Dilimin döndüğünce tariflerimi mutfağımda pişen lezzetleri,yazmaya gayret edenlerdenim.Burda şunu söylüyorum işletme istiyorum inş. İnanınki kendime sakladığım hiç bir püfüm yok olduğu gibi tariflerimi yazmaktayım ve saklamayı sevmiyorum.


BENİM TARİFLERİM HERKESE AÇIK KİM TEŞEKKÜR ETSE SAĞOL CANIM DESE O BANA YETER. İnş. hayırlısıyla işletmem olur yapamayanlarda yemeye gelir. Şifalı lezzetleri lezzetliniz yapar AMİN.


 11373 yorum almışım maşallah. Yorum yazan ellere teşekkür ederim.1760 takip eden canlar olmuş.Teşekkür ederim sağolsunlar var olsunlar.


 603 031 kere tıklanmışım maşallah diyorum. Her gün kim gelmiş gitmiş hangi şehir,hangi ülke önde diye bende  bakıp sevinenlerdenim. Çün ki bir kase lezzet benim gönül sayfam. Herkesin yolu açık olsun benimde olsun inş.


Teşekkür ederim sağolun varolun. Bana güç verdiniz kırılgan zamanlarımda yanımda oldunuz  iyi ki varsınız. Sizlerden öğreneceğim çok şey var. Dostluğunuzu benden eksik etmediniz benim için en önemlisi bu.


Şu anda gözümden yaşlar akmakta duyguları yoğun yaşayan ince düşünen, iyilikler olsun diyen bir kase lezzetim. Bakalım iler ki yıllar bizlere neler getirir. Bazı sebeplerden dolayı COM'A geçme düşüncem oldu ama gidemedim sizleri bırakamadım ilerleyen günlerde ve senelerde ne olur  bilmiyorum.


Neylerse Rabbim güzel eylesin sevgiden saygıdan muhabbetten ayırmasın.

Sizleri seven BİR KASE LEZZET AYŞE ALKAN


Bir Kase Lezzet 1 yaşında için TIKTIK:)))

Bu güzel 2 yaş pastam ve sofram'ın tariflerini unutmadım gelecek inş.Misafir sofram:)))


bir kase lezzet 2 yasinda 2



Günün sözü:


Güller, laleler, karanfiller, bütün çiçekler solar. 


Çelik ve demir kırılır, ama dostluk ne solar, ne de kırılır. ( Nietsche )



NİCE DOSTLUKLARA :)



MUTLU OLACAĞINIZ SAĞLIKLI, SIHHATLİ, HUZUR DOLU GÜNLER DİLERİM:)))






No comments:

Post a Comment