Wednesday, December 4, 2013

Bulgurun Halleri



bulgurun halleri 1


Geçen hafta Blogcu Anne Elif'in davetiyle kayınvalidesi Nursen Doğan'ın kitabı 'Bulgurun Halleri' kitabının lansmanı için Refika'nın Mutfağı'nda buluştuk.






bulgurun halleri 2


Refika'nın Mutfağı uzun sohbetlerin yapılacağı, zevkle yemek pişirebileceğiniz bir mekan. Manzarasına sonra değineceğim ama içinin dekorasyonu da manzarası kadar harika. 






bulgurun halleri 3


Yemeklere gelecek olursak, Nursen hanım biz gitmeden önce yemeklerin çoğunu hazırlamıştı. Fakat içli köfteler için ocak başına geçti ve bize sıcak sıcak servis yaparak midemizi fethetti (Bahsederken hala midemin kazındığını itiraf edebilirim:) ).






Şimdi sizi Bulgurun Halleri görsel şöleni ile baş başa bırakıyorum:






bulgurun halleri 4






bulgurun halleri 5






bulgurun halleri 6






bulgurun halleri 7






bulgurun halleri 8






bulgurun halleri 9






bulgurun halleri 10






bulgurun halleri 11


 Hepsinden tattığımı ve hepsine bayıldığımı itiraf etmeliyim ama benim için en lezzetli olan ıspanaklı içli köfte ve tahinli çiğ köfte idi. Biz de evde sık sık bulgur kullandığımız için yemekler bana hiç yabancı gelmedi ama başka tatları da Nursen hanım sayesinde öğrendiğimi söyleyebilirim. Her birini tek tek denemek istiyorum. İlk resimdeki fellah köftesini ise sıkça yaptığımızı belirtmek isterim. Yakın zamanda benim fellah köftesi tarifim de blogda olacak. Beklemede kalın...


   


bulgurun halleri 12


Yazımın başında bahsettiğim teras manzarası 






bulgurun halleri 13


Bu güzel gün için Nursen hanıma, Elif'e, mekan sahibi Refika Birgül'e, beraber güzel zaman geçirdiğim blogger arkadaşlarıma ve bu güzel fotoğraflar için Ferhan Saral'a teşekkür ediyorum.


No comments:

Post a Comment