Monday, February 3, 2014

AYAK BİLEĞİ AĞIRLIĞI (Ankle Weight)




ayak bile i a irli i ankle weight 1



ayak bile i a irli i ankle weight 2



ayak bile i a irli i ankle weight 3



ayak bile i a irli i ankle weight 4
                                                  Puantiyesiz olmaz:)))

   Ayşe kızımın annesi Elif  ayağından ameliyat olmuştu (diz kapağında kireçleme) yavaş yavaş basmaya başladı spor hekimi egzersizlerinde ağırlık kullanmasını söylemiş  çocuklar baktıkları medikalde bulamayınca sonra alırız diye düşünmüşler.

   Ben de duyunca ben yaparım boşuna almayın dedim. Yıllar önce erkek kardeşimde görmüştüm onun içinde demir tozu varmış, ben ince kum kullandım  yarımşar kg lık gözlerle 2 kg lık iki adet ağırlık hazırladım  netten de baktıklarımdan bazıları bu modeldendi.

  Malzeme olarak eski kot paçalarını kullandım kumları koymak içinde döşemecilerin kullandığı astarlardan kullandım.

  Epeyce resim çektim ilk olarak bitmiş halini  paylaşıyorum, malzeme,hazırlık ve dikim aşamalarını da (resimleri hazırladıkça) sırayla paylaşacağım.

No comments:

Post a Comment