Friday, February 28, 2014

yeni oya örnekleri

Merhaba degerli site ziyaretcilerimiz. Simdiki yazimiz yeni oya örnekleri.

Selam degerli site takipçilerimiz. Simdiki yazimiz 2012 yeni oya ornekleri ceyizlik oyalar.










Tığ Oyası Örnekleri 2012 - 15 örnek 






Yazma kenarlarına oya yapmak için tığ oyası örnekleri arayanlara 15 örnekten oluşan bu yayınımı hazırladım. Umarım aralarında beğendiğiniz örnekler olur. Ben de bu blogu açmadan önce yazma kenarına oya yapmak için internette araştırma yapmıştım ve bir süre sonra bir blogta çok güzel örnekler bulmuştum. O blogta oya örneklerini bulduğumda çok sevinmiştim ve blog sahibine çok dua etmiştim. Ondan sonra bende elimdeki örnekleri paylaşmak istedim ve benim gibi oya örneği arayanlara faydalı olabilmesi için bu blogu oluşturdum. Ama şimdi paylaşmak istediğim başka elişi örnekleri olduğunda onları da paylaşıyorum :)






yeni oya ornekleri 1yeni oya ornekleri 2






yeni oya ornekleri 3yeni oya ornekleri 4






yeni oya ornekleri 5yeni oya ornekleri 6






yeni oya ornekleri 7






yeni oya ornekleri 8yeni oya ornekleri 9






yeni oya ornekleri 10yeni oya ornekleri 11






yeni oya ornekleri 12yeni oya ornekleri 13






yeni oya ornekleri 14yeni oya ornekleri 15






yeni oya ornekleri 16yeni oya ornekleri 17






yeni oya ornekleri 18yeni oya ornekleri 19






yeni oya ornekleri 20yeni oya ornekleri 21






yeni oya ornekleri 22yeni oya ornekleri 23






yeni oya ornekleri 24yeni oya ornekleri 25






yeni oya ornekleri 26yeni oya ornekleri 27






yeni oya ornekleri 28yeni oya ornekleri 29






yeni oya ornekleri 30yeni oya ornekleri 31









Bu makale ile alakali daha cok yazi gorebileceginiz onerdigimiz bir sayfa : kalın havlu kenarları


Bu makale ile alakali daha detayli yazi inceleyebileceginiz onerdigimiz bir web kaynagi : oya yeni örnekler

No comments:

Post a Comment