Saturday, February 22, 2014

tiftik ip şal

Merhabalar sevgili web sitesi ziyaretcilerimiz. Simdiki yayinimiz tiftik ip şal.



tiftik ip sal 1



tiftik ip sal 2



tiftik ip sal 3



tiftik ip sal 4


Bir süre şallar devam edecek böyle bu da geçen aydan sırada bekleyenlerden.

Alize saf tiftik süper ince ile ama iki kattan ördüm bu ipler oldukça ince motifi kaldırmayacak diye çift kat uyguladım.

motifli kısmın uzunluğu 1.55cm

eni 40cm  saçaklar 25 şer cm

toplamda 2.05cm.

Örnek de belki elinde olanlar vardır. Eltim çıkarıp vermişti eski bir dantel örneğiymiş. TV  de dizilerden birinde oyuncunun üzerinde üçgen şal görmüş bana örneği tarif ediyordu sonra bir numune çıkarıp bıraktı  benim de hoşuma gitti etol şal yapayım dedim ve sonuç bu:))

 Kenarlarda örümcek ve  iri fıstık  saçak kullandım. ilk kez fıstıkları bu kadar iri yaptım  yaklaşık 3cm var   arkadaşımın ördüğü bir şal da da kullandık  bir ara onu da yayınlarım.

şalımız http://orgucantam.emeksensin.com/ da   üst sağdaki butona tık tık:)

(linkleri çalışır durumda vermeyişimin sebebi postları yazarkafe de yayınlıyorum   ordan kabul görmüyor sonra yayınlarım sadece kendi blogum içindeki linklere izin var :((   )


Ziyaret edilmesi gereken ilginc bir yazi : kelebek iple şal modelleri

1 comment:

  1. gerçekten yazıklar olsun başkalarının emekleriyle blog yazmak terbiyesizliğine utanmıyor musunuz onca emek veriyoruz biraz saygılı olun lütfen. derhal bu yayını kaldırmanızı istiyorum yasal haklarımı kullanacağım.
    Yaptığınız hırsızlığın maddi ve manevi cezasını karşılamaya hazırsınızdır umarım.

    ReplyDelete